Vásárlás előtt olvassa el a részletes vásárlási feltételeket!

Naturtrend Impex Kft
6771 Szeged, Viola u. 1.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 8:00-16:00
Tel:62/406-726 (8-16-ig)
Mobil: 0630/768-9654 (8-18-ig)
e-mail: info(kukac)naturtrend.com (ne felejtse el a (kukac) részt @-ra módosítani)
Üzenet küldése a weboldalon keresztül.

Meghirdetett nyitva tartásunk nincsen, de jellemzően munkanapokon 7.30-15.30-ig elérhetőek vagyunk a telephelyünkön. Amennyiben személyesen szeretné megtekinteni a termékeinket vagy kiválasztani úgy előzetes telefonos egyeztetést követően van erre mód.

Tárhely szolgáltató: 3 in 1 hosting '''

Hogyan tudja könnyen ellenőrizni, hogy a Naturtrend Impex egy létező és bejegyzett cég, mely az EU jogszabályai szerint működik?

Egyszerű, menjen az EU adóügyekkel foglalkozó oldalára:

  • A jobb oldali felső sarokban válassza ki a magyar nyelvet

  • Középen adja meg a Naturtrend Kft országát (Magyarország)

  • Írja be a Naturtrend Kft adószámát 14926471

  • Az alsó két mezőt nem szükséges kitöltenie

  • Nyomja meg a Verify gombot

Bankszámláink

Naturtrend Impex Kft
K&H Bank: 10402805-50526670-49551003


Amennyiben valamely termék megnyerte tetszését, úgy kérjük hívja a lenti telefonszámok valamelyikét, vagy írjon számunkra e-mail-t. A kiválasztott terméket postai utánvétellel a vevő költségére postázzuk, vagy személyesen átveheti. A szállítás során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállalunk (de a postával kötött szerződésünk alapján a posta 20.000Ft-ig igen). Csomagolási díjat nem számítunk fel. A termékeket jellemzően 2 réteg légpárnás fóliába csomagoljuk.

A bambuszlapokból, nádszövetekből kérésre díjmentesen mintát küldünk.

Minőségi garancia:
Amennyiben a termék nem megfelelő minőségű felhasználás tekintetében, úgy ha a termék még nem lett méretre vágva tetszés szerint ugyan olyan hibátlan terméket adunk, vagy a pénzt visszafizetjük.

A feltüntettet árak bruttó kiskereskedelmi árak. Amennyiben Ön viszonteladó, asztalos, lakberendező, kivitelező vagy egyéb továbbértékesítő, kérjük hívjon minket telefonon.

Adószám:14926471-2-06, Cégjegyzék szám:Cg.06-09-014546

GPS koordináták (Szeged): É 46.22496 K:20.18569


Térkép


Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Tájékoztatjuk, hogy vásárlás fizetési kötelezettséggel jár.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! Jelen ÁSZF-et amennyiben tartós adathordozón kívánja megörökíteni úgy ki tudja nyomtatni a jobb felső sarokban lévő nyomtató ikonra kattintva vagy a (Ctrl+P) billentyűkombinációval.

Üzemeltetői adatok

Cégnév

Naturtrend Impex Kft

Székhely, levelezési cím:

6771 Szeged Viola u. 1

Elektronikus elérhetőség:

info(kukac)naturtrend.com (ne felejtse el a (kukac) részt @-ra módosítani) (Üzenet küldése a weboldalon keresztül.)

Telefon (vezetékes):

0662/406-726 (8-16-ig)

Telefon (mobil):

0630/768-9654 (8-18-ig)

Adószám:

14926471-2-06

Cégjegyzék szám:

Cg.-06-09-014546

Kibocsájtó cégbíróság:

Csongrád Megyei Cégbíróság

Szerződés nyelve:

Magyar

Tárhely szolgáltató adatai

Cégnév

3 in 1 Hosting Bt.

Székhely:

2310 Szigetszentmiklós, Forrás u. 12. III/11

Levelezési cím:

2310 Szigetszentmiklós, Szivárvány u. 1. fszt. 1.

Adószám:

22206118-2-13

Közösségi (EU) adószám:

HU22206118

Cégjegyzékszám:

13-06-055290

Weboldal:

https://megacp.com/

Elérhetőség:

https://megacp.com/contactinfo.php

A kínált termékek árai, csomagolása a szállításhoz és annak díja

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Apácarács esetében a törés meggátlása miatt egy darab OSB merevítő lap kerül felszámolásra. Egyéb termékeknél külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A rendelés menete

  • e-mail-ben írja meg nekünk a megvásárolni kívánt termék cikkszámát (kódját), mennyiségét és jellemzőit (pl. alapanyag)

  • megadhat eltérő számlázási és szállítási címet

  • olvassa el és ha vásárolni szeretne fogadja el a ÁSZF-et

  • vegye figyelembe, hogy a vásárlás fizetési kötelezettséggel jár

  • kollégánk kettő munkanapon belül írásban visszaigazolja a a beérkezett igényt, és ezen visszaigazolás révén jön létre a szerződés

  • a csomag feladásának napján mailban tájékoztatást küldünk Önnek, mely tartalmazza a csomag nyomkövetésére alkalmas csomagszámot

Rendelési, szerződési információk

A távollevők közötti szerződésekről szóló szabályozás értelmében tájékoztatjuk, hogy:

  • A megrendelésének kollégánk általi visszaigazolásakor szerződés köttetik az eladó és a vevő között

  • A megkötendő szerződés nem minősül írásban foglalt szerződésnek (távollevők között kötött szerződésnek minősül)

  • A kiszállítást velünk szerződött futárszolgálatok végzik. A szállító cégek névsora és a kiszállítási díjak itt részletesen elérhetőek.

  • Vevő a törvényben meghatározott ideig (14-nap) indoklás nélkül elállhat a vételtől (részletesen hátrébb)

  • adatbeviteli hiba javítására a megrendelés véglegesítését megelőzően az ügyfélnek lehetősége van akár a kosár tartalmának változtatásával, akár a megrendelői adatok módosításával

  • ha észreveszi, hogy például téves mennyiséget rendelt meg, vagy elgépelte a számlázási címet úgy ezt mailban mihamarabb jelezze felénk és mi javítjuk a hibát

  • Magyarországi kiszállítás esetén a szerződéskötés nyelve Magyar

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óráig. A megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk legkésőbb 2 munkanapon belül mailban visszaigazolja megrendelését, vagy azt ha a megrendelt termékek esetleg mégsem érhetőek el. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül amennyiben egyedi gyártásról nincsen szó. Egyedi gyártás esetén (pl.: egyedi méretű bambuszroló vagy dísz) jellemzően maximum 2 hét. Egyedi gyártás esetén a várható pontos gyártási időt 2 munkanapon belül közöljük. A termékek adatlapján megjelenített képek kis mértékben eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Végösszeg és számlázás

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki melyet mailban küldünk önnek. Amennyiben egyéb okból nem elektronikus számlát állítunk ki úgy a papír alapú számla a csomagban található.

Fizetési módok

  • utánvét (a futárnak készpénzben)

  • bankszámlára történő előre utalás

  • nincs lehetőség bankkártyás fizetésre

Szállítási feltételek és díjak

Társaságunk a csomagok kiszállítását Magyarországon belül alvállalkozó futárszolgálatokkal oldja meg. A szállítási díj csomagmérettől függetlenül magyarországi kiszállításnál:

  • előreutalás esetén 1000-Ft/csomag

  • utánvét esetén 1550-Ft/csomag.

  • Társaságunk ettől csak lefelé tér el (például teljes tekercs vásárlása esetén ingyenes kiszállítás).

  • Lehetőség van csomagpontra történő szállításra is

A velünk szerződött futárszolgálatok közül alapvetően a Express One futárszolgálattal szállítunk. Amennyiben ez a futárszolgálat a megrendelt terméket a méretei miatt nem szállítja el úgy másik szerződött partnerünkkel vitetjük el a csomagot. Az esetben ha mi döntünk másik futárszolgálat melett akkor ez nem befolyásolja a szállítási díjat. Ha Ön kifejezetten ragaszkodik más szállítócéghez mely a lenti listánkon található az minimálisan 500-Ft többletdíjat eredményez. Ez esetben kérjen konkrét szállítási árat tőlünk.

Társaságunkkal szerződött futárcégek

  • Express One

  • GLS

  • DPD

  • Csomagkuldo.hu

  • Magyar Posta

Lényeges szállítási információk és idők, csomagok sérülése

A csomagok kézbesítése csak munkanapokon történik jellemzően 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat jellemzően kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A futárszolgálatok Magyarországon belül jellemzően a következő munkanapon kiszállítják a csomagot, de sajnos vannak időszakok amikor ez hosszabb idő.

Társaságunk nem vállal anyagi felelősséget a futárszolgálatok késedelmes kiszállításából adódó közvetlen vagy közvetett anyagi kárért amennyiben bizonyítható, hogy a csomag(ok) az álltalunk vállalt időpontban át lettek adva a futárszolgálatnak.

Amennyiben a futárszolgálat a csomagját nem találja és ez miatt 3 hét időtartamig nem tudja kiszállítani úgy azt elveszettnek nyilvánítjuk és a csomagot újraküldjük, ha még igényt tart rá. Amennyiben nem úgy ha előre utalt a pénzét hiánytalanul visszautaljuk.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben a csomagolás sérülése jelentős ne vegye át a csomagot. Amennyiben a sérülés kis mértékű vetessen fel róla jegyzőkönyvet és készítsen róla fotót (pl mobiltelefonnal).

A futárszolgálatok a csomagok sérülésére, elveszésére biztosítással rendelkeznek. Esetleges csomagsérülés esetén viszont csak az esetben hajlandóak fizetni, ha bizonyítható, hogy a csomag a szállítás során sérült meg. Társaságunk a becsomagolás előtt és után fotókat készít minden termékről/ csomagról. Amennyiben a csomagján átvételkor nem észlel sérülést, a kicsomagolás során viszont kiderül, hogy a termék sérült akkor abban a félig kicsomagolt állapotban készítsen róla néhány fényképet különböző nézőpontokból és ezt is juttassa el hozzánk, hogy el tudjunk járni kárigénye ügyében.

Csomag sérülése kicsomagolás során is elő szokott fordulni. Jellemző hiba, hogy a csomagot éles tapétavágóval nyitják ki és elvágják a terméket (pl a bambuszroló fonószálait). Az ilyen jellegű káreseményekért sem mi sem a futárcég nem felelős. Kérjük óvatosan bontsa ki a csomagot.

Bepenészedés: A téli időszakban a csomagok a hideg autóból a melegebb raktárakba kerülésekor a csomagolóanyag alatt páralecsapódás fordulhat elő. Ennek megelőzésére kérjük az átvételt követően 24 órán belül csomagolja ki.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban indokolt esetben követelheti a nem rendelkezésszerű használatból adódó esetleges anyagi kárt.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog az egyedi méretre gyártott bambusz árnyékoló rolók valamint a hosszában méretre vágott tekercses bambusz termékek esetén. Ezen termékek esetében cégünk teljesen ingyenesen küld előzetes mintát a termékről így az által eldöntheti a vevő kíván-e élni a vásárlással.

Tekercses termékek esetén a vevőt megilleti az elállás joga amennyiben teljes tekercset vásárolt. Darab tekercs vásárlása esetén az anyag a levágással 10% értékvesztést szenved. Ezen értékvesztés összegével kevesebb utalódik vissza a vevőnek. A tekercses terméket vásároló ügyfelek számára is ingyenesen biztosítunk mintát.

Amennyiben Ön online rendelte meg a terméket, de azt telephelyünkön veszi át akkor is ugyan azok az elállási jogok illetik meg mintha futárszolgálattal jutott volna el Önhöz a termék.

Nem csak az eredeti csomagolásban juttathatja vissza a terméket számunkra, viszont szükséges, hogy a csomagolás megfelelően védje a terméket, mivel a visszaszállítás során keletkező károk Önt terhelik. Javasoljuk a csomag visszajuttatás előtti lefotózását, hogy szállításból eredő esetleges kár esetén a szállítócég felé kártérítési igényét tudja érvényesíteni.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink (e-mail, vagy postai levél) valamelyikén írásban. Az esetben is elállhat a vásárlástól ha még a terméket nem kapta meg, vagy még a vásárlását nem igazoltuk vissza.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, ez esetben feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a vásárló által megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát valamint a termék kiszállításának díját.

Elállási jogának gyakorlásához célszerű, de nem feltétlenül szükséges az általunk biztosított elállási nyilatkozatmintát kitölteni és visszaküldeni. Az elálláshoz az alábbi adatokat kell megadnia: Vásárlási név, vásárlás dátuma, vásárolt termék(ek) melyek esetében élni kíván elállási jogával, bankszámla adatok ahová utaljuk a visszajáró pénzt, valamint a bankszámla tulajdonosának neve. Elállási nyilatkozatmintát innen töltheti le.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből

4. §
(1) A fogyasztó a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tizennégy munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint tizennégy munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5. §
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Webáruházunkban forgalmazott termékek jótállási / szavatossági státusza

A webáruházunkban forgalmazott termékek nem a törvény által kötelezően jótállás alá eső termékek, arra társaságunk jótállást nem vállal. Ez nem azt jelenti, hogy Önnek nincsenek a termék minőségével kapcsolatban jogi lehetőségei. Önt védi a termék és kellékszavatosság intézménye. Ez egyszerűen szólva inkább azt jelenti, hogy ezek a termékek "egyszerű termékek" amelyek ha a gyártáskor jó minőségűek voltak akkor nem romolhatnak el, hiszen nincsen benne tranzisztor, vagy integrált áramkör. Egy fa faragás amely funkciója annyi, hogy díszít nem tud elromlani használat közben.

Természetesen legjobb szándékunk és tudásunk ellenére is előfordulhatnak termék, vagy kellékszavatossági problémák. Mi a teendő ilyenkor?

Kell-e a számla vagy a jótállási jegy a szavatossági jogainak érvényesítéséhez?

Mivel minden termék mellé névre szóló számlát adunk, és minden terméket a becsomagolás előtt lefotózunk ezért sem számla sem jótállási jegy nem kell jogainak érvényesítéséhez, mindössze a adatait kell velünk közölnie és azt, hogy mit vásárolt.

Alapfogalmak szavatosság / jótállás témakörben

Kötelezett: eladó

Jogosult: vevő

Hibás teljesítés: ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett (például 2. osztályú értékcsökkent termék vásárlása).

Hibás teljesítési vélelem: vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hat hónapon belül felismert hiba esetén a bizonyítás terhe a vállalkozást terheli.

Kellékszavatosság: A kellékszavatosság azt jelenti, hogy a termék eladója a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik. Vételártól független 2 évig érvényes. Független attól tudta-e az eladó a hibát.

Termékszavatosság: A termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy ha nem lehetséges- a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Nem vonatkozik a rendeltetés szerű használat közbeni tönkremenetelre. Határideje két év.

Mire jogosult szavatossági probléma esetén a vevő: Követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. Közös megeggyezés alapján megállapodhatnak ár visszatérítésben, vagy elállásban.

Mikor hibás a termék? A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Mikor mentesül a gyártó a termékszavatossági kötelezettsége alól?

  • ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

  • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

  • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Mikor kinek kell bizonyítani a termék hibásságát: A jótállás teljes időtartama és a szavatossági idő első 6 hónapja alatt egyaránt a kötelezettet (az eladót) terheli a bizonyítás, azaz csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Mennyi időn belül kell a vevőnek a hiba felfedezése után a gyártóval felvenni a kapcsolatot? Késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Panasz: Nem feltétlenül a termék minőségére vonatkozik (például késve kapta meg a csomagot)

Jótállási (másnéven garancia): a termék rendeltetésszerű használata mellett fellépő meghibásodás. Csak törvényben meghatározott csoportba tartozó termékekre (tartós fogyasztási cikkek) vonatkozik kötelezően 10.000-Ft értékhatár felett. (részletek megtalálhatóak a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben)

Panaszkezelés menete

Amennyiben panasza van úgy annak a rendezésére több lehetőség van. Leg célravezetőbb és gyorsabb ha első körben bennünket keres panaszával. Milyen módon keressen minket?

  • Jelezze írásban felénk milyen néven mikor és mit vásárolt

  • Jelezze, hogy mi a probléma

  • Lehetőség szerint küldjön egy digitális fotót a problémáról (nem feltétel)

  • Mi 48 órán belül visszajelzünk Önnek

  • Elektronikus levelet küldhet számunkra az elérhetőségek menüpontban, vagy a lábrészben megtaláljaa az e-mail címünket

Amennyiben úgy érzi nem vezetett eredményre a közvetlen velünk történt vitarendezés úgy lehetősége van a Fgytv. 29 . § (11) bekezdése alapján békéltető testületi eljárásban keresni az igazát. Amennyiben békéltető testületi eljárást kezdeményez úgy az azon való közreműködés kötelező érvényű a vállalkozásra nézve. A vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület:

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Kamarai kapcsolattartó: Jerney Zoltán
Telefon: \+36-62/554-250/118
Fax: \+36-62/426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
http://www.bekeltetes-csongrad.hu

További vita rendezési lehetőség az 524/2013/EU rendelet 14. cikke alapján az on-line vitarendezési fórum melyet az Európai Unió tart fenn. Az Uniós vitarendezés neve ODR és az alábbi linken érhető el.

Amennyiben a fenti vitarendezések egyike sem vezetett eredményre úgy a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat. Elérhetőségeket itt találhatóak: http://jarasinfo.gov.hu/.

Adatkezelés

Az webáruház használata során a Naturtrend Impex Kft részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve ha ez a megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítmányozó alvállalkozója.

  • Adatait csak a rendelés teljesítéséhez használjuk fel.

  • Hírlevelet nem küldünk.

  • A rendelkezésre álló adatokból profilalkotást nem végzünk. Profilalkotás az a folyamat amikor a vevő adataiból emberi döntés nélkül olyan ajánlatot adunk számára mely függ a bejövő adatoktól. Tipikus példája ennek az amikor az irányítószám függvényében olcsóbb vagy drágább a casco biztosítási ajánlat.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Naturtrend Impex Kft kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Naturtrend Impex Kft megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info(kukac)naturtrend.com e-mail címen (ne felejtse el a (kukac) részt @-ra módosítani).

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Naturtrend Impex Kft általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

2017-11-29 Naturtrend Impex Kft


Naturtrend Impex Kft
6771 Szeged, Viola u. 1.




Cane webbing, rattan wallboard, coconut fiber, chair cane, bamboo stick, door panels, unique sized bamboo blinds
Cane webbing, rattan wallboard, coconut fiber, chair cane, bamboo stick, door panels, unique sized bamboo blinds
Prodaja španjolske i ratan trske, duboreza i lajsni od punog drveta. Bambusni štapovi i rolete.
žaluzie z bambusu, ratanové vlákno, oprava židlí ratanem, dřevěné ozdoby na skříně, orámování obrazů, dřevěná lišta na nábytek, lamberie
Rzeźbione drewno, intarsja, rzeźbione listwy, rolety bambusowe, plecionki z trzciny rattanowej, trzcina peddig i materiały bambusowe dla zwolenników trendu naturalnego.
Bambusleisten für Wandsvertäfelung, Bambusmeterware, Heimwerkern mit Intarsien, Thonet und Rattan
Bambus-Leisten, Bambus Meterware, naturprodukt Bambus, Thonet, Intarsien, Rattan, Windschutz
Bambus-Leisten, Bambus Meterware, naturprodukt Bambus, Thonet, Intarsien, Rattan, Windschutz
Vendita bambù in rotoli dalle canne di bambù, tende e tapparelle in bambù su ordine, intarsio, paglia di Vienna, tessuti di rattan, sagome scolpite, grigliati in bambù, midollo ratan e su ordine, di propria produzione capitelli, rosette, decori centrali
decor bamboo in role, jaluzele (pergole, storuri, rulouri) din bambus, intarsii, reparatii scaune thonett, impletituri din rattan, paie de Viena, miez rattan, baghete (frize, sipci) din lemn, stalpi si sipci din bambus, grilaj de bambus, la comanda sculpturi din lemn (rozete, capiteluri, aplicatii), orice model
Prodavnica repro materijala od bambusa , trske i drveta za dekoraciju enterijera.
predvyrobené intarzie, bambusové žaluzie, dizajnérske nápady z bambusu, objednateľné fronty dverí, vyrezávané ornamenty
Cane webbing, rattan wallboard, coconut fiber, chair cane, bamboo stick, door panels, unique sized bamboo blinds
marqueterie de bois, pied de meuble, plinthe bois, rempaillage de chaise, revetement murale bois, rouleau de rotin, treillis, baguette moulure, bois de marqueterie, cannage chaise, cimaise bois, fil de rotin, corniche decorative, moulure decorative, parement de bois

Google+ oldal cime